+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

Pomoc – Częste problemy

Problem z aktualizacją programu

Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji. Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował. Należy się upewnić...

czytaj dalej

Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Szukaj w pomocyNajbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na "bieżący rok" albo "maksymalny zakres dat" i wszystkie faktury...

czytaj dalej

Jak odzyskać hasło do programu

Szukaj w pomocyJeżeli klient zapomniał hasła do programu jedyną możliwością odzyskania go jest skontaktowanie się z pracownikiem pomocy technicznej dostępnego pod numerem 513-253-253. Po weryfikacji danych hasło zostanie wykasowane i będzie można ustawić nowe.Inne...

czytaj dalej

Wymagania systemowe programu do faktur

Szukaj w pomocyProgramy firmy Mega-Tech są zbudowane i pracują w oparciu o najnowsze technologie informatyczne. Są to aplikacje 32 bitowe pracujące w środowisku Windows. Obecnie trwają prace nad rozwiązaniami na systemy OS X i Linux. Wymagania sprzętowe i programowe...

czytaj dalej
Pomoc – Częste problemy
4.7 (93.33%) 27