Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?

Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Klikamy ‘Nowa faktura’ i na dole okna ‘Dane nabywcy’ zaznaczamy checkbox ‘Dopisz nowego klienta do bazy klientów’.
Wówczas każdy dodany abywca zapisze się w kartotece klientów.

Inne podobne tematy

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...

Oceń nas