Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?

Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox „wystaw automatycznie dokument PZ” znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten checkbox musi być zaznaczony.

Inne podobne tematy

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...

Oceń nas