+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?

Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:

1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).

2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program. 

3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.

Inne podobne tematy

Jak przenieść program na inny komputer?

W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i  później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...

Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...