Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24? Rejestracja konta: Wejdź na stronę główną Przelewy24. Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony. Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej). Wypełnij formularz rejestracyjny, podając...
Zakładanie konta w SMS API oraz konfiguracja w programie
Instrukcja jak stworzyć konto SMS API znajdą Państwo poniżej:https://www.youtube.com/watch?v=NuuAGlrjuQ0Instrukcja konfiguracji SMS API:https://youtu.be/JQP6bILd2jsPo poprawnym skonfigurowaniu modułu SMS API przechodzimy w panelu do zakładki Ustawienia API a następnie...
Program się nie uruchamia – jak naprawić program
Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...