+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

Problem z aktualizacją programu

Problem z aktualizacją programu

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji.

Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował.

  1. Należy się upewnić czy możliwość aktualizacji nie wygasła (informacja po prawej stronie w oknie głównym).
  2. Należy się upewnić, że na komputerze nie ma problemów z połączeniem internetowym.
  3. Wchodzimy w menu w zakładkę „Firma” -> „Aktywacja programu” i sprawdzamy czy w górne pole jest wpisany kod aktywacyjny (jeśli nie ma, należy go uzupełnić).
  4. Można spróbować uruchomić program jako administrator (klikając na ikonę programu prawym przyciskiem myszy i wybieramy uruchom jako Administrator).
  5. Na czas aktualizacji wyłączamy program antywirusowy lub dodajemy program do wyjątków w programie antywirusowym.
  6. Jeśli program jest zainstalowany w katalogu „Program Files„, należy przenieść katalog programu bezpośrednio na dysk C:\ i z tamtąd uruchomić program i spróbować zrobić aktualizację.
  7. Jeśli powyższe czynności nie pomogą wchodzimy na stronę internetową www.mega-tech.com.pl, pobieramy instalator (wersję demo) i przeinstalowujemy program.

Inne podobne tematy

Jak przenieść program na inny komputer?

W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i  później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...

Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...