Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24? Rejestracja konta: Wejdź na stronę główną Przelewy24. Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony. Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej). Wypełnij formularz rejestracyjny, podając...
Zakładanie konta w SMS API oraz konfiguracja w programie
Instrukcja jak stworzyć konto SMS API znajdą Państwo poniżej:https://www.youtube.com/watch?v=NuuAGlrjuQ0Instrukcja konfiguracji SMS API:https://youtu.be/JQP6bILd2jsPo poprawnym skonfigurowaniu modułu SMS API przechodzimy w panelu do zakładki Ustawienia API a następnie...
Program się nie uruchamia – jak naprawić program
Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...