Program się nie uruchamia – jak naprawić program

Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...

czytaj dalej

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

czytaj dalej

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

czytaj dalej

Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów

Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...

czytaj dalej

Brak możliwości zapisania dokumentu do pliku PDF

W pierwszej kolejności znajdujemy lokalizacje programu. Domyślnie program znajduje się w katalogu mega-tech bezpośrednio na dysku C:\\ By upewnić się w lokalizacji szukanego katalogu należy przejść w głównym oknie programu do zakładki ustawienia programu. W lewym...

czytaj dalej

Jak przenieść program na inny komputer?

W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i  później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...

czytaj dalej

Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...

czytaj dalej

Błąd – System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany

W związku z wypuszczeniem nowej wersji offica 365 (2016) nasz i inne programy korzystające z bazy Access mogą mieć problem z połączeniem się do bazy. W celu naprawienia problemu, prosimy o zainstalowanie „Microsoft Access Database Engine” który można pobrać z naszej...

czytaj dalej