+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

Pomoc – Częste problemy

Jak przenieść program na inny komputer?

W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i  później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...

czytaj dalej

Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...

czytaj dalej

Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?

Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z: 1. Zainstalowanego programu antywirusowego - najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a...

czytaj dalej

Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?

Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów: 1. Braku ważnej aktualizacji programu - należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację. 2. Niedostępności usługi CEiDG - należy poczekać aż...

czytaj dalej

Liczenie podatku od ceny netto lub brutto

Poniżej sposoby jak liczymy podatek od ceny netto lub ceny brutto dla stawki VAT 23% Liczenie od ceny netto Podatek VAT = Cena netto * 1,23 Liczenie od ceny brutto  Podatek VAT = (Cena brutto / 1,23) * 0,23   Uwaga! Zdarzają się kwoty brutto, z których jak wyliczymy...

czytaj dalej
Pomoc – Częste problemy
4.7 (93.33%) 27