Pomoc – Częste problemy
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...
Brak możliwości zapisania dokumentu do pliku PDF
W pierwszej kolejności znajdujemy lokalizacje programu. Domyślnie program znajduje się w katalogu mega-tech bezpośrednio na dysku C:\\ By upewnić się w lokalizacji szukanego katalogu należy przejść w głównym oknie programu do zakładki ustawienia programu. W lewym...
Jak przenieść program na inny komputer?
W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...
Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?
Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...
Błąd – System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany
W związku z wypuszczeniem nowej wersji offica 365 (2016) nasz i inne programy korzystające z bazy Access mogą mieć problem z połączeniem się do bazy. W celu naprawienia problemu, prosimy o zainstalowanie „Microsoft Access Database Engine” który można pobrać z naszej...
Czy w programie istnieje możliwość wyświetlenia historii wysyłanych wiadomości e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Aby wyświetlić historię wysyłanych wiadomości e-mail wystarczy wejść w "narzędzia, ustawienia" a następnie kliknąć na "historia wysyłanych dokumentów za pomocą maila". W wyświetlonym okienku możemy przefiltrować wysłane maile poprzez podanie...
Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?
Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox "wystaw automatycznie dokument PZ" znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten...
Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z: 1. Zainstalowanego programu antywirusowego - najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a...
Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów: 1. Braku ważnej aktualizacji programu - należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację. 2. Niedostępności usługi CEiDG - należy poczekać aż...