+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

100% bezpieczeństwa danych

Dane Twojej firmy jeszcze nigdy nie były tak bezpieczne! Wystarczy uruchomić usługę eArchiwum i ustawić automatyczne wysyłanie kopii codziennie na serwer. Wówczas nawet awaria czy kradzież komputera nie będą skutkować utratą cennych danych. Kopia serwera jest robiona codziennie, a każde archiwum jest szyfrowane indywidualnym hasłem i nikt nie ma do niego dostępu. W ramach rocznej licencji 1GB miejsca na serwerze jest darmowy. Jeśli potrzebujesz więcej przestrzeni, możesz ją dokupić w przystępnej cenie.

eArchiwum – czyli zdalna kopia bezpieczeństwa

Funkcja ta pozwala na odzyskanie wprowadzonych do programu dokumentów oraz pozostałych danych w przypadku awarii, zawirusowania lub kradzieży komputera. Kopie tworzą się i wysyłają na serwer automatycznie, według zdefiniowanej wcześniej częstotliwości, więc nie musimy nawet o tym pamiętać. Natomiast wczytywanie ich jest niezwykle proste i wymaga zaledwie kilku kliknięć myszy. Już nie musisz martwić się o swoje dane. Wystarczy użyć darmowego pakietu 1GB w ramach licencji rocznej programu lub wykupić większy pakiet eArchiwum, żeby były one całkowicie bezpieczne!

Główne zalety eArchiwum

Bezpieczeństwo – dostęp do danych na serwerze ma tylko właściciel za pomocą unikalnego klucza, który jest tworzony podczas uruchamiania usługi. Pliki archiwum przechowywane na serwerze są zaszyfrowane, dzięki czemu wszystkie kopie są bezpieczne. Korzystanie z funkcji eArchiwum do minimum ogranicza utratę danych wskutek awarii, zainfekowania wirusem czy też kradzieży komputera.

Wygoda – dzięki możliwości ustawienia częstotliwości tworzenia kopii, będzie ona wykonywana automatycznie według ustalonego harmonogramu podczas zamykania programu.

Jak uruchomić eArchiwum

W celu uruchomienia eArchiwum wchodzimy w zakładkę Narzędzia -> Kopia bezpieczeństwa z funkcją eArchiwum
(dostępna w programie od wersji 2.1.9.9).

W polu Konfiguracja:

  • wybieramy z jaką częstotliwością ma być robiona kopia
  • wybieramy lokalizację kopii zapisywanej lokalnie na naszym komputerze
  • możemy zaznaczyć/odznaczyć opcję powiadamiania o stworzeniu kopii przy zamykaniu programu
  • możemy zaznaczyć opcję automatycznego wysyłania każdej stworzonej kopii do eArchiwum (zalecamy zaznaczenie tej opcji, żeby nie trzeba było wysyłać ręcznie).

 

    W polu Zakładanie e-Archiwum:
  • wybieramy pakiet (14 dni testujesz za darmo) Cennik zakupu pakietów
  • podajemy NIP firmy (powinien pojawić się automatycznie)
  • wpisujemy numer telefonu i adres e-mail (należy pamiętać, żeby podać prawidłowe, gdyż będą wymagane w celu odzyskania hasła dostępu do eArchiwum)
  • klikamy „Utwórz eArchiwum”
  • powinien pojawić się komunikat o poprawnym utworzeniu eArchiwum – oznacza pomyślne wykonanie zadania i możliwości korzystania ze zdalnej kopii bezpieczeństwa.
  • W tym czasie na maila zostaną wysłane 2 wiadomości:

    • z fakturą PROformą na wykupienie usługi
    • z hasłem dostępu do eArchiwum (zachowaj tego maila, bo hasło będzie potrzebne do ewentualnego zalogowania się do eArchiwum i odzyskania kopii).
    Po uruchomieniu usługi, pojawi się żółte pole, a na nim informacje o ważności usługi, dostępnym miejscu oraz limicie transferu.

    Znajdują się tu wszystkie kopie wykonane w programie z informacją o rozmiarze i dacie utworzenia. Kolumna „eArchiwum” informuje czy kopia jest wysłana na serwer czy nie, natomiast kolumna „Na dysku” mówi o tym czy kopia znajduje się lokalnie na dysku czy nie.
    W kolumnie „Opcje” mamy możliwość wymienione po prawej stronie.

    wysłania kopii z dysku do eArchiwum

    pobrania kopii z eArchiwum na dysk lokalny

     usunięcia kopii z eArchiwum
    usunięcia kopii lokalnej

     wczytania wybranej kopii.

    Na dole okna po prawej stronie znajduje się dodatkowo opcja „Wykonaj kopię”, która pozwala na stworzenie kopii w dowolnym momencie.

    Jak pobrać kopię z eArchiwum w razie awarii, zawirusowania lub kradzieży komputera?

    Wystarczy zainstalować i aktywować program, wejść w zakładkę Narzędzia -> Kopia bezpieczeństwa z funkcją eArchiwum, zalogować się używając NIPu firmy oraz hasła otrzymanego na maila podczas zakładania eArchiwum i wczytać aktualną kopię.

    Jak odzyskać hasło dostępu do eArchiwum?

    Kliknij „Zaloguj się do eArchiwum” -> wybierz „przypomnij hasło” i podaj adres mailowy wskazany przy tworzeniu eArchiwum. Jeśli adresy będą się zgadzać, otrzymasz maila z przypomnieniem hasła.

    eArchiwum – zdalna kopia bezpieczeństwa
    4.8 (95.14%) 37