Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę w obcej walucie?
Wchodzimy w "Nowa Faktura" -> w polu "Płatność" -> "Faktura w walucie" wybieramy walutę z jaką chcemy wystawić fakturę (jeśli jest ona inna niż EUR, USD i GBP możemy zdefiniować dowolną klikając na "plusik") -> wybieramy kurs po jakim ma być przeliczona...
Jak wystawić fakturę zaliczkową?
Faktura zaliczkowa - jak wystawić ją w programie? Można to zrobić na dwa sposoby: 1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw "Fakturę zaliczkową". Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie "pozycje na...
Export dokumentów sprzedaży do programu Subiekt (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo)
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane, format exportu (Zalecamy korzystanie z ostatniego formatu. Więcej informacji) oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj".Teraz musimy...