Jak wystawić fakturę zaliczkową?

Jak wystawić fakturę zaliczkową?

Pomoc - Wystawianie dokumentów | 0 komentarzy

Fakturę zaliczkową można wystawić w programie na dwa sposoby:

1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw „Fakturę zaliczkową”. Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie „pozycje na fakturze” podać kwotę zaliczki.

2. Inny sposób to wystawianie faktury zaliczkowej na podstawie zamówienia. W tym przypadku mamy specyfikację zamawianych produktów na zaliczce. W celu wystawienia takiej faktury wchodzimy w „Oferty/Zamówienia dla klienta” i tworzymy zamówienie na produkty, które będą sprzedawane. Następnie, po zapisaniu zamówienia, klikamy prawym klawiszem myszy na zamówieniu i wybieramy opcję „Wystaw fakturę zaliczkową do zamówienia” -> „faktura ze specyfikacja pozycji”. Uzupełniamy wymagane pola i zapisujemy. Faktura pojawi się w dokumentach sprzedaży w zakładce „Zaliczkowe/końcowe”.

Inne podobne tematy

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...

Oceń nas