Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę w obcej walucie?
Wchodzimy w "Nowa Faktura" -> w polu "Płatność" -> "Faktura w walucie" wybieramy walutę z jaką chcemy wystawić fakturę (jeśli jest ona inna niż EUR, USD i GBP możemy zdefiniować dowolną klikając na "plusik") -> wybieramy kurs po jakim ma być przeliczona...
Jak wystawić fakturę zaliczkową?
Faktura zaliczkowa - jak wystawić ją w programie? Można to zrobić na dwa sposoby: 1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw "Fakturę zaliczkową". Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie "pozycje na...
Export dokumentów sprzedaży do programu Subiekt (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo)
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane, format exportu (Zalecamy korzystanie z ostatniego formatu. Więcej informacji) oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj".Teraz musimy...