Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...
Brak możliwości zapisania dokumentu do pliku PDF
W pierwszej kolejności znajdujemy lokalizacje programu. Domyślnie program znajduje się w katalogu mega-tech bezpośrednio na dysku C:\\ By upewnić się w lokalizacji szukanego katalogu należy przejść w głównym oknie programu do zakładki ustawienia programu. W lewym...
Potrzebuje wyeksportować faktury do pliku. Jak to zrobić?
Faktura w excelu? Aby wyeksportować faktury do pliku musimy zaznaczyć pozycje faktur, które chcemy eksportować i kliknąć „Eksportuj do Excela„, „Eksportuj do HTML” lub „Eksportuj do CSV„.Inne podobne tematy