Jak wpisać PESEL do faktury?
Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu „Dane nabywcy” wybrać z rozwijanej listy „PESEL” i w polu obok wpisać właściwy numer.
Analogicznie można uzupełnić pole z numerem REGON oraz numerem paszportu.
Inne podobne tematy
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...
Brak możliwości zapisania dokumentu do pliku PDF
W pierwszej kolejności znajdujemy lokalizacje programu. Domyślnie program znajduje się w katalogu mega-tech bezpośrednio na dysku C:\\ By upewnić się w lokalizacji szukanego katalogu należy przejść w głównym oknie programu do zakładki ustawienia programu. W lewym...