Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24? Rejestracja konta: Wejdź na stronę główną Przelewy24. Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony. Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej). Wypełnij formularz rejestracyjny, podając...
Zakładanie konta w SMS API oraz konfiguracja w programie
Instrukcja jak stworzyć konto SMS API znajdą Państwo poniżej:https://www.youtube.com/watch?v=NuuAGlrjuQ0Instrukcja konfiguracji SMS API:https://youtu.be/JQP6bILd2jsPo poprawnym skonfigurowaniu modułu SMS API przechodzimy w panelu do zakładki Ustawienia API a następnie...
Program się nie uruchamia – jak naprawić program
Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...