Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
KSeF – generowanie tokenów
W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...
KSeF – jak skonfigurować program do faktur
Krajowy System e-Faktur to kolejna rewolucja, z którą muszą się zmierzyć zarówno przedsiębiorcy, jak i twórcy aplikacji. Nasze programy do faktur zostały rozbudowane o moduł KSeF, dzięki czemu Użytkownicy będą mogli wysyłać dokumenty bezpośrednio do KSeF. Obowiązek...
Wysyłanie maili z programu przez Gmail
Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...