Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.

Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:

1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.

Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem 513-253-253.

Inne podobne tematy

Jak przenieść program na inny komputer?

W celu przeniesienia programu na inny komputer wystarczy skopiować cały katalog MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. płytę CD czy pendrive`a i  później z tego nośnika skopiować na drugi komputer. Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy...

Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?

Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...

Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Oceń nas