Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę w obcej walucie?
Wchodzimy w "Nowa Faktura" -> w polu "Płatność" -> "Faktura w walucie" wybieramy walutę z jaką chcemy wystawić fakturę (jeśli jest ona inna niż EUR, USD i GBP możemy zdefiniować dowolną klikając na "plusik") -> wybieramy kurs po jakim ma być przeliczona...
Jak wystawić fakturę zaliczkową?
Faktura zaliczkowa - jak wystawić ją w programie? Można to zrobić na dwa sposoby: 1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw "Fakturę zaliczkową". Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie "pozycje na...
Export dokumentów sprzedaży do programu Subiekt (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo)
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane, format exportu (Zalecamy korzystanie z ostatniego formatu. Więcej informacji) oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj".Teraz musimy...