Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak rozliczyć fakturę z terminową formą płatności (np. przelew 7 dni)?
Faktura terminowa wystawiona z odroczonym terminem zapłaty, może być rozliczona w programie klikając prawym przyciskiem myszy i wybierając opcję -> „Wprowadź wpłatę” -> a następnie wprowadzając odpowiednią kwotę (jeśli nie jest to kwota całkowita, bo ona...
Jak wystawić paragon fiskalny do faktury?
Aby wydrukować paragon fiskalny do wystawionej faktury należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranej fakturze i wybrać opcję "fiskalizuj dokument".Inne podobne tematy
Jak dodać ‘na sztywno’ tekst, który będzie się drukował na każdej fakturze?
Wchodzimy w ‘Nowa faktura’ -> w polu ‘Uwagi na fakturze’ dajemy plusik (+) -> ‘dodaj’ -> wpisujemy treść jaka ma być widoczna na dokumencie -> ‘zapisz’. Jeśli chcemy, żeby uwaga ta pojawiała się na każdej fakturze, zaznaczamy checkbox ‘domyślny’.Inne...