Jak dodać ‘na sztywno’ tekst, który będzie się drukował na każdej fakturze?
Jak dodać ‘na sztywno’ tekst, który będzie się drukował na każdej fakturze?
Wchodzimy w ‘Nowa faktura’ -> w polu ‘Uwagi na fakturze’ dajemy plusik (+) -> ‘dodaj’ -> wpisujemy treść jaka ma być widoczna na dokumencie -> ‘zapisz’. Jeśli chcemy, żeby uwaga ta pojawiała się na każdej fakturze, zaznaczamy checkbox ‘domyślny’.
Inne podobne tematy
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...
Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...