Jak rozliczyć fakturę z terminową formą płatności (np. przelew 7 dni)?
Jak rozliczyć fakturę z terminową formą płatności (np. przelew 7 dni)?
W celu rozliczenia płatności, na fakturę wystawioną z odroczonym terminem zapłaty, klikamy prawym przyciskiem myszy -> wybieramy „Wprowadź wpłatę” -> wprowadzamy odpowiednią kwotę (jeśli nie jest to kwota całkowita, bo ona podpowiada się automatycznie) i zapisujemy. W programie Faktura Small Business HANDEL możemy dodatkowo edytować dane, na podstawie których automatycznie wystawi się dokument kasowy KP lub BP.
Inne podobne tematy
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...
Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...