Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę w obcej walucie?
Wchodzimy w "Nowa Faktura" -> w polu "Płatność" -> "Faktura w walucie" wybieramy walutę z jaką chcemy wystawić fakturę (jeśli jest ona inna niż EUR, USD i GBP możemy zdefiniować dowolną klikając na "plusik") -> wybieramy kurs po jakim ma być przeliczona...
Jak wystawić fakturę zaliczkową?
Faktura zaliczkowa - jak wystawić ją w programie? Można to zrobić na dwa sposoby: 1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw "Fakturę zaliczkową". Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie "pozycje na...
Export dokumentów sprzedaży do programu Subiekt (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo)
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane, format exportu (Zalecamy korzystanie z ostatniego formatu. Więcej informacji) oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj".Teraz musimy...