Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.
Inne podobne tematy
Program się nie uruchamia – jak naprawić program
Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...
KSeF – co to jest?
Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...
KSeF – generowanie tokenów
W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wysyłania faktury pocztą: przy próbie wysłania pojawia się komunikat
System Error. Code: 87
Parametr jest niepoprawny.
Dzień dobry, problemy techniczne proszę zgłaszać mailowo (pomoc@mega-tech.com.pl) lub telefonicznie (513-253-253 wew.2)