Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox “wystaw automatycznie dokument PZ” znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten checkbox musi być zaznaczony.

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...