Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?
Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox “wystaw automatycznie dokument PZ” znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten checkbox musi być zaznaczony.
Inne podobne tematy
Wysyłanie maili z programu przez Gmail
Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...