Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...
Brak możliwości zapisania dokumentu do pliku PDF
W pierwszej kolejności znajdujemy lokalizacje programu. Domyślnie program znajduje się w katalogu mega-tech bezpośrednio na dysku C:\\ By upewnić się w lokalizacji szukanego katalogu należy przejść w głównym oknie programu do zakładki ustawienia programu. W lewym...
Potrzebuje wyeksportować faktury do pliku. Jak to zrobić?
Faktura w excelu? Aby wyeksportować faktury do pliku musimy zaznaczyć pozycje faktur, które chcemy eksportować i kliknąć „Eksportuj do Excela„, „Eksportuj do HTML” lub „Eksportuj do CSV„.Inne podobne tematy