Wymagania systemowe programu do faktur
Minimalne wymagania sprzętowe dla naszych programów:
- Procesor dwu rdzeniowy 2 GHz
- 2 GB pamięci RAM
- Dysk: 100MB wolnej przestrzeni
- System operacyjny: Windows 11, Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 (każda wersja)
- Minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768
- Program pracuje w oparciu o bazę danych Microsoft Access lub MySQL (wersja sieciowa)
- Drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows
- Dostęp do Internetu*
Zalecane wymagania sprzętowe dla naszych programów:
- Procesor intel core i5 (4 gen +), AMD Ryzen 3
- 8 GB pamięci RAM
- Dysk: SSD wraz z 1GB wolnej przestrzeni
- Rozdzielczość HD 720p, FHD1080p z wyłączonym skalowaniem ekranu
Program powinien być zainstalowany w domyślnej lokalizacji jaką wskazuje instalator (dysk c:\mega – tech). Nie można instalować programu na usługach chmur (np. onedrive, dropbox), dyskach zewnętrznych (np. pendrive, dysk zewnętrzny) czy też dyskach sieciowych (wyłączając usługę MySQL). Instalacja w innej lokalizacji niż domyślna może generować błędy czy też uszkodzenie bazy. Naprawy błędów wynikających z winy użytkownika mogą być odpłatne bądź niemożliwe.
Uwaga
*dostęp wymagany jest podczas uruchomienia programu. Połączenie nie może być blokowane czynnikami systemowymi, aplikacjami zewnętrznymi czy też ograniczone przez usługodawcę.
W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych, usługę hostingu bazy można wykupić na naszych serwerach, które są do tego specjalnie przeznaczone. Wybierając serwer u nas nie muszą Państwo instalować go u siebie co sprawia że uruchomienie wersji sieciowej jest łatwe i bezpieczne.
Aktualnie pracujemy nad programem w wersji przeglądarkowej, prace są na wstępnym etapie.
Inne podobne tematy
Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?
Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" i z lewego panelu wybrać "pobierz zamówienia". Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji...
Synchronizacja programu ze sklepem internetowym Shoper
Aby w pełni zsynchronizować program ze sklepem internetowym Shoper należy wykonać następujące kroki: 1. W pierwszej kolejności musimy sprawdzić czy mamy ważną aktualizację. Połączenie programu ze sklepem internetowym jest możliwe tylko przy opłaconej licencji...
Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?
Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na "bieżący rok" albo "maksymalny zakres dat" i wszystkie faktury powinny być...