Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na „bieżący rok” albo „maksymalny zakres dat” i wszystkie faktury powinny być widoczne. Jeżeli to nie pomoże to należy sprawdzić pozostałe filtry typu „rejestr dokumentów” czy też „zapłaty” i ustawić je na parametr „wszystkie”.

Oczywiście powodem braku widoczności dokumentów może być ich wcześniejsze usunięcie ale program jest tak skonstruowany, że faktury można usunąć tylko poprzez świadome działanie. W takiej sytuacji jedyną opcją odzyskania danych jest przywrócenie kopii bezpieczeństwa („narzędzia” a następnie „kopia bezpieczeństwa z funkcją e-archiwum”) o ile oczywiście taka kopia była tworzona.

Inne podobne tematy

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...

Oceń nas