Problem z aktualizacją programu

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji.

Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował.

  1. Należy się upewnić czy możliwość aktualizacji nie wygasła (informacja po prawej stronie w oknie głównym).
  2. Należy się upewnić, że na komputerze nie ma problemów z połączeniem internetowym.
  3. Wchodzimy w menu w zakładkę „Firma” -> „Aktywacja programu” i sprawdzamy czy w górne pole jest wpisany kod aktywacyjny (jeśli nie ma, należy go uzupełnić).
  4. Można spróbować uruchomić program jako administrator (klikając na ikonę programu prawym przyciskiem myszy i wybieramy uruchom jako Administrator).
  5. Na czas aktualizacji wyłączamy program antywirusowy lub dodajemy program do wyjątków w programie antywirusowym.
  6. Jeśli program jest zainstalowany w katalogu „Program Files„, należy przenieść katalog programu bezpośrednio na dysk C:\ i z tamtąd uruchomić program i spróbować zrobić aktualizację.
  7. Jeśli powyższe czynności nie pomogą wchodzimy na stronę internetową www.mega-tech.com.pl, pobieramy instalator (wersję demo) i przeinstalowujemy program.

Inne podobne tematy

Eksport do „Enova365 – (Format xml)”

Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Enova365” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...

Częściowa wpłata na fakturze

Co zrobić żeby część wpłaty była widoczna na fakturze jako zapłacona a druga część pozostała do zapłaty? Wchodzimy w "Narzędzia Ustawienia" -> "Ustawienia programu" -> "Ustawienia wydruku" -> w polu "Ustawienia wyglądu wydruku faktur" zaznaczamy checkbox...