+48 513 253 253 biuro@mega-tech.com.pl

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła.

„Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na używanie urządzeń i aplikacji innych firm, które proszą użytkowników o zalogowanie się na konto Google przy użyciu samej nazwy użytkownika i hasła.”

By móc wysyłać dokumenty z naszego programu należy włączyć weryfikację dwuetapową i wygenerować specjalne hasło.

1. Proszę zalogować się na skrzynkę gmail, a następnie kliknąć koło zębate.

wysyłanie maili gmail
2. Następnie kliknąć „zobacz wszystkie ustawienia”.
wysyłanie maili gmail
3. Kolejno, zakładka „konta i importowanie”, a następnie inne ustawienia konta Google.
wysyłanie maili gmail
4. Zakładka bezpieczeństwo i przy weryfikacja dwuetapowa klikamy „wył.”
wysyłanie maili gmail
5. Klikamy „rozpocznij”.
wysyłanie maili gmail
6. Wpisujemy hasło do skrzynki mail, klikamy dalej.
wysyłanie maili gmail
7. Sprawdzamy poprawność numeru telefonu i klikamy dalej.
wysyłanie maili gmail
8. Wpisujemy otrzymany kod sms i klikamy dalej.
wysyłanie maili gmail
9. Następnie wybieramy opcje włącz.
wysyłanie maili gmail
10. Cofamy się do zakładki bezpieczeństwo.
wysyłanie maili gmail
11. Kolejno klikamy przy hasło do aplikacji „brak”.
wysyłanie maili gmail
12. Logujemy się hasłem do skrzynki pocztowej.
wysyłanie maili gmail
13. W polu „wybierz aplikacje klikamy „inna opcja”.
wysyłanie maili gmail
14. Wpisujemy nazwę aplikacji i klikamy wygeneruj.
wysyłanie maili gmail
15. Wygenerowane hasło kopiujemy do schowka.
wysyłanie maili gmail

16. Skopiowane hasło wklejamy w miejsce dotychczasowego hasła i klikamy test ustawień i zapisujemy ustawienia.

wysyłanie maili gmail

Inne podobne tematy

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...