Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wygenerować JPK
Firma MEGA-TECH wyszła naprzeciw potrzebom klientów i dostosowała swoje programy do zmieniających się przepisów, w tym pod Jednolity Plik Kontrolny. U nas program do fakturowania z JPK pozwala szybko i prosto przygotowanać JPK faktury jak i wypełnic obowiązki...
Generowanie ewidencja sprzedaży Vat
Ewidencja sprzedaży prowadzonej przez podatników czynnych oraz zwolnionych z VAT od towarów i usług to jeden z obowiązków należących do osób prowadzących działalność gospodarczą. Czynni podatnicy VAT, jak i podmioty zwolnione od podatku od towarów i usług są...
Potrzebuje wyeksportować dane klientów do pliku. Jak to zrobić?
Aby wyeksportować klientów do pliku musimy wejść w zakładkę "klienci", następnie zaznaczyć tych klientów których chcemy wyeksportować i kliknąć "eksportuj do excel", "eksportuj do html" lub "eksportuj do csv". Uwaga! Podczas eksportu kopiowane są te dane, które są...