Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?
Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać “na sztywno”. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” a następnie w zakładkę “ustawienia wydruku”. Następnie wybieramy jeden z dostępnych wydruków i klikamy “edytuj”. Pojawi nam się okno edycji szablonu. W pierwszej kolejności rozszerzamy ramkę “podsumowanie” tak aby na dole zostawić trochę pustego miejsca. Przesuwamy niżej komponenty “wystawił” i “odebrał” robiąc tym samym miejsce na dodatkowy numer konta bankowego. Aby je wstawić najpierw klikamy prawym przyciskiem myszy na “Numer rachunku”, wybieramy “kopiuj” i wklejamy pod tym komponentem. Podobnie robimy z “[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]”. Ostatnim krokiem jest zamienienie napisu “[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]” na numer konta. Prawidłowo utworzony szablon powinien wyglądać następująco:
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę w obcej walucie?
Wchodzimy w "Nowa Faktura" -> w polu "Płatność" -> "Faktura w walucie" wybieramy walutę z jaką chcemy wystawić fakturę (jeśli jest ona inna niż EUR, USD i GBP możemy zdefiniować dowolną klikając na "plusik") -> wybieramy kurs po jakim ma być przeliczona...
Jak wystawić fakturę zaliczkową?
Faktura zaliczkowa - jak wystawić ją w programie? Można to zrobić na dwa sposoby: 1. Z menu z lewej strony na oknie startowym klikamy Wystaw "Fakturę zaliczkową". Otworzy się okno do wystawiania faktury zaliczkowej. Należy wypełnić dane firmy oraz w oknie "pozycje na...
Export dokumentów sprzedaży do programu Subiekt (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Rachmistrz Nexo, Rewizor Nexo)
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane, format exportu (Zalecamy korzystanie z ostatniego formatu. Więcej informacji) oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj".Teraz musimy...