Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?

Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?

Pomoc - Konfiguracja programu | 0 komentarzy

Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać „na sztywno”. W tym celu wchodzimy w „ustawienia programu” a następnie w zakładkę „ustawienia wydruku”. Następnie wybieramy jeden z dostępnych wydruków i klikamy „edytuj”. Pojawi nam się okno edycji szablonu. W pierwszej kolejności rozszerzamy ramkę „podsumowanie” tak aby na dole zostawić trochę pustego miejsca. Przesuwamy niżej komponenty „wystawił” i „odebrał” robiąc tym samym miejsce na dodatkowy numer konta bankowego. Aby je wstawić najpierw klikamy prawym przyciskiem myszy na „Numer rachunku”, wybieramy „kopiuj” i wklejamy pod tym komponentem. Podobnie robimy z „[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]”. Ostatnim krokiem jest zamienienie napisu „[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]” na numer konta. Prawidłowo utworzony szablon powinien wyglądać następująco:

numery kont bankowych na fakturze

Inne podobne tematy

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...

Oceń nas