Jak wpisać PESEL do faktury?
Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu “Dane nabywcy” wybrać z rozwijanej listy “PESEL” i w polu obok wpisać właściwy numer.

Analogicznie można uzupełnić pole z numerem REGON oraz numerem paszportu.
Inne podobne tematy
Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy: 1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której...
Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?
Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać...
Jak aktywować program?
Należy ściągnąć ze strony internetowej www.mega-tech.com.pl odpowiedni program w wersji demo, a następnie wprowadzić poprawne dane firmy. W oknie głównym klikamy na napis "aktywuj program" na czerwonym pasku i:- jeśli posiadamy internet wpisujemy otrzymany mailem i na...