Jak stworzyć nowy, edytować lub usunąć istniejący magazyn?

Pomoc - Program magazynowy | 0 komentarzy

Wchodzimy w “Ustawienia programu” -> “Magazyny” -> w zależności od potrzeb wybieramy: dodaj, edytuj lub usuń.
Jeden z magazynów może być ustawiony jako domyślny.

dodawanie magazynu

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...