Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24?
- Rejestracja konta:
- Wejdź na stronę główną Przelewy24.
- Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej).
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane, takie jak: nazwa firmy, NIP, dane kontaktowe, oraz adres e-mail.
- Wypełni dane osoby upoważnionej do zawarcia umowy
- Wypełni dane sklepu internetowego (jeżeli Państwo posiadają)
- Zaakceptuj umowę
- Aktywuj konto
Do poprawnego generowania się linku na dokumencie potrzebne będzie zaznaczenie pole wyboru „Generuj przycisk do płatności online na dokumentach” w formach płatności.
Po wykonaniu prawidłowej konfiguracji na dokumencie z odroczoną płatnością powinien pokazać się przycisk do szybkich płatności. Wspomniany przycisk będzie działać jedynie w formie dokumentu elektronicznego.
Można również dołączyć wygenerowany link podczas przesyłania dokumentu za pomocą wbudowanego modułu dla funkcji wysyłania mail.
Należy pamiętać, że do poprawnego generowania linku do płatności wymagane jest wpisanie adresu mail w polu klienta, poprawny format numeru rachunku czy też kwota.
Jeżeli Klient będzie zgłaszał problem z niedziałającym linkiem do płatności należy zalecić:
- wywołanie linku z innej przeglądarki
- wyczyścić w przeglądarce historię, pliki cookie, dane witryn, ustawienia witryn
- wywołać link w trybie incognito (okno prywatne, inprivate etc.)
Instrukcja użytkownika panelu P24 (hiperłącze z pdf z instrukcją)
Inne podobne tematy
Zakładanie konta w SMS API oraz konfiguracja w programie
Instrukcja jak stworzyć konto SMS API znajdą Państwo poniżej:https://www.youtube.com/watch?v=NuuAGlrjuQ0Instrukcja konfiguracji SMS API:https://youtu.be/JQP6bILd2jsPo poprawnym skonfigurowaniu modułu SMS API przechodzimy w panelu do zakładki Ustawienia API a następnie...
Program się nie uruchamia – jak naprawić program
Program do pobrania na tej stronie służy do naprawy już zainstalowanego programu Faktura Small Business w każdej wersji. Jeżeli napotkasz nieoczekiwany błąd aplikacji lub program nie chce się uruchomić należy pobrać ten program i go uruchomić a następnie wywołać...
KSeF – co to jest?
Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...