Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na “bieżący rok” albo “maksymalny zakres dat” i wszystkie faktury powinny być widoczne. Jeżeli to nie pomoże to należy sprawdzić pozostałe filtry typu “rejestr dokumentów” czy też “zapłaty” i ustawić je na parametr “wszystkie”.

Oczywiście powodem braku widoczności dokumentów może być ich wcześniejsze usunięcie ale program jest tak skonstruowany, że faktury można usunąć tylko poprzez świadome działanie. W takiej sytuacji jedyną opcją odzyskania danych jest przywrócenie kopii bezpieczeństwa (“narzędzia” a następnie “kopia bezpieczeństwa z funkcją e-archiwum”) o ile oczywiście taka kopia była tworzona.

Inne podobne tematy

Liczenie podatku od ceny netto lub brutto

Poniżej sposoby jak liczymy podatek od ceny netto lub ceny brutto dla stawki VAT 23% Liczenie od ceny netto Podatek VAT = Cena netto * 1,23 Liczenie od ceny brutto  Podatek VAT = (Cena brutto / 1,23) * 0,23   Uwaga! Zdarzają się kwoty brutto, z których jak wyliczymy...

Problem z aktualizacją programu

Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji. Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował. Należy się upewnić...