Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na „bieżący rok” albo „maksymalny zakres dat” i wszystkie faktury powinny być widoczne. Jeżeli to nie pomoże to należy sprawdzić pozostałe filtry typu „rejestr dokumentów” czy też „zapłaty” i ustawić je na parametr „wszystkie”.

Oczywiście powodem braku widoczności dokumentów może być ich wcześniejsze usunięcie ale program jest tak skonstruowany, że faktury można usunąć tylko poprzez świadome działanie. W takiej sytuacji jedyną opcją odzyskania danych jest przywrócenie kopii bezpieczeństwa („narzędzia” a następnie „kopia bezpieczeństwa z funkcją e-archiwum”) o ile oczywiście taka kopia była tworzona.

Inne podobne tematy

Wymagania systemowe programu do faktur

Minimalne wymagania sprzętowe dla naszych programów: Procesor dwu rdzeniowy 2 GHz 2 GB pamięci RAM Dysk: 100MB wolnej przestrzeni System operacyjny: Windows 11, Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 (każda wersja) Minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768 Program...