Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na „bieżący rok” albo „maksymalny zakres dat” i wszystkie faktury powinny być widoczne. Jeżeli to nie pomoże to należy sprawdzić pozostałe filtry typu „rejestr dokumentów” czy też „zapłaty” i ustawić je na parametr „wszystkie”.

Oczywiście powodem braku widoczności dokumentów może być ich wcześniejsze usunięcie ale program jest tak skonstruowany, że faktury można usunąć tylko poprzez świadome działanie. W takiej sytuacji jedyną opcją odzyskania danych jest przywrócenie kopii bezpieczeństwa („narzędzia” a następnie „kopia bezpieczeństwa z funkcją e-archiwum”) o ile oczywiście taka kopia była tworzona.

Inne podobne tematy

Domyślny sposób wyliczania podatku VAT

W programie możemy ustawić w jaki sposób ma zostać policzony VAT na wystawianej fakturze. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do wyboru mamy dwie opcje: suma kwot cząstkowych podatku VAT pochodzących z poszczególnych pozycji: W tym przypadku VAT jest liczony dla...

Jak dodać/usunąć konto bankowe?

Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Konta bankowe" -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.Inne podobne...