Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:

1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.

2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.

Inne podobne tematy

Eksport do „Enova365 – (Format xml)”

Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Enova365” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...

Częściowa wpłata na fakturze

Co zrobić żeby część wpłaty była widoczna na fakturze jako zapłacona a druga część pozostała do zapłaty? Wchodzimy w "Narzędzia Ustawienia" -> "Ustawienia programu" -> "Ustawienia wydruku" -> w polu "Ustawienia wyglądu wydruku faktur" zaznaczamy checkbox...