Synchronizacja programu ze sklepem internetowym Shoper
Aby w pełni zsynchronizować program ze sklepem internetowym Shoper należy wykonać następujące kroki:
1. W pierwszej kolejności musimy sprawdzić czy mamy ważną aktualizację. Połączenie programu ze sklepem internetowym jest możliwe tylko przy opłaconej licencji programu.
2. Kolejnym krokiem jest utworzenie użytkownika z odpowiednimi uprawnieniami w panelu administracyjnym sklepu.
3. Po wykonaniu w/w czynności przechodzimy do konfiguracji programu. W tym celu celu wchodzimy w “ustawienia programu” i przechodzimy do zakładki “sklep internetowy”. Tutaj wybieramy rodzaj sklepu internetowego (w naszym przykładzie Shoper), wpisujemy adres naszego sklepu, utworzony login użytkownika i hasło (tworzone w punkcie 2). Klikamy na “test ustawień”. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie test ustawień powinien zakończyć się sukcesem.
4. Teraz możemy przejść do zakładki “sklep internetowy” a następnie klikamy na “synchronizuj”.
Synchronizacja elementów danego typu polega na:
- nie zmieniaj – pominięcie kroku c),
- aktualizuj lokalnie – krok c) będzie aktualizować elementy w programie danymi ze sklepu,
- aktualizuj w sklepie – krok c) będzie aktualizować elementy w sklepie danymi z programu.
Niepołączone– te opcje odnoszą się do kroku d):
- importuj ze sklepu – w kroku d) nastąpi utworzenie w programie elementów niepołączonych ze sklepu,
- eksportuj do sklepu – w kroku d) nastąpi utworzenie w sklepie elementów niepołączonych z programem,
- usuń ze sklepu – w kroku d) nastąpi usunięcie w sklepie elementów niepołączonych.
Nie można równocześnie zaznaczyć opcji „importuj ze sklepu” i „usuń ze sklepu”.
Od powyższych opisów są wyjątki, spisane poniżej:
- kategorii, opcje nazywają się nieco inaczej i nie ma możliwości ich zmiany – wynika to z ograniczeń sklepu. Można jedynie pobrać wszystkie kategorie od nowa.
- stawek VAT, niemożliwa jest ich zdalna edycja / tworzenie w sklepie przez program. W tym celu należy użyć panelu administracyjnego sklepu.
- zdjęć połączonych produktów, możliwa jest jedynie aktualizacja nazwy i kolejności zdjęć.
Dodatkowo występują następujące ograniczenia:
- dla dowolnego elementu, aby kroki b)-d) mogły się wykonać, krok a) musi wykonać się bez błędów,
- aby synchronizacja produktów mogła się wykonać, poprzednia synchronizacja: jednostek miary, kategorii, producentów i stawek VAT musi wykonać się bez błędów,
- aby synchronizacja zdjęć połączonych produktów mogła się wykonać, poprzednia synchronizacja produktów musi wykonać się bez błędów.
Teraz możemy w pełni cieszyć się modułem “Sklep internetowy”.
Inne podobne tematy
Jak przenieść program na inny komputer?
Dla wersji jednostanowiskowej: W celu przeniesienia programu na inny komputer dla wersji 2.1.x.x oraz 3.0.x.x. Należy skopiować cały folder MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. dysk zewnętrzny czy pendrive i później z tego nośnika...
Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?
Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...
Błąd – System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany
W związku z wypuszczeniem nowej wersji offica 365 (2016) nasz i inne programy korzystające z bazy Access mogą mieć problem z połączeniem się do bazy. W celu naprawienia problemu, prosimy o zainstalowanie „Microsoft Access Database Engine” który można pobrać z naszej...