Problem z aktualizacją programu
Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji.
Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował.
- Należy się upewnić czy możliwość aktualizacji nie wygasła (informacja po prawej stronie w oknie głównym).
- Należy się upewnić, że na komputerze nie ma problemów z połączeniem internetowym.
- Wchodzimy w menu w zakładkę „Firma” -> „Aktywacja programu” i sprawdzamy czy w górne pole jest wpisany kod aktywacyjny (jeśli nie ma, należy go uzupełnić).
- Można spróbować uruchomić program jako administrator (klikając na ikonę programu prawym przyciskiem myszy i wybieramy uruchom jako Administrator).
- Na czas aktualizacji wyłączamy program antywirusowy lub dodajemy program do wyjątków w programie antywirusowym.
- Jeśli program jest zainstalowany w katalogu „Program Files„, należy przenieść katalog programu bezpośrednio na dysk C:\ i z tamtąd uruchomić program i spróbować zrobić aktualizację.
- Jeśli powyższe czynności nie pomogą wchodzimy na stronę internetową www.mega-tech.com.pl, pobieramy instalator (wersję demo) i przeinstalowujemy program.
Inne podobne tematy
Export dokumentów sprzedaży do programu Comarch Optima (XML i TXT)
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Comarch Optima” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów. UWAGA! W WERSJI XML KONIECZNE JEST UZUPEŁNIENIE PÓL „IDENTYFIKATOR KSIĘGOWOŚCI”...
Podczas exportu towarów nie kopiuje mi się kod towaru i numer katalogowy. Dlaczego?
Podczas exportu danych niezależnie od tego czy jest to export klientów czy towarów, kopiowane są wyłącznie te dane które są widoczne. W poniższym przykładzie kolumny które się skopiują podczas exportu to nazwa, jednostka miary i stan. Aby kopiował się jeszcze "kod...
Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?
Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" i z lewego panelu wybrać "pobierz zamówienia". Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji...