Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Czy w programie istnieje możliwość wyświetlenia historii wysyłanych wiadomości e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Aby wyświetlić historię wysyłanych wiadomości e-mail wystarczy wejść w "narzędzia, ustawienia" a następnie kliknąć na "historia wysyłanych dokumentów za pomocą maila". W wyświetlonym okienku możemy przefiltrować wysłane maile poprzez podanie...
Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?
Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox "wystaw automatycznie dokument PZ" znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten...
Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów: 1. Braku ważnej aktualizacji programu - należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację. 2. Niedostępności usługi CEiDG - należy poczekać aż...