Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak wyświetlić wszystkie przeterminowane faktury z danego miesiąca?
Abyśmy mogli zobaczyć wszystkie przeterminowane faktury z danego miesiąca musimy odpowiednio ustawić dwa filtry znajdujące się w prawym górnym rogu programu. Pierwszy z nich to filtr ustawiania daty. Tam wybieramy "bieżący miesiąc" albo "niestandardowy zakres dat" i...
Jak stworzyć nowy, edytować lub usunąć istniejący magazyn?
Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Magazyny" -> w zależności od potrzeb wybieramy: dodaj, edytuj lub usuń. Jeden z magazynów może być ustawiony jako domyślny.Inne podobne tematy
Jak wprowadzić zakupiony towar na magazyn?
Towary możemy wprowadzać do magazynu na dwa sposoby: 1. Za pomocą ikony "Zakupy": klikamy "Nowy zakup" i tutaj dodajemy fakturę/rachunek zakupowy (stosujemy jeżeli mamy towar zakupiony od dostawcy). 2. Poprzez moduł "Dokumenty magazynowe": klikamy "Wystaw PZ" lub...