Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę końcową jeżeli zaliczkowa była wystawiana z zamówienia?
Aby wystawić fakturę końcową z zamówienia musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" kliknąć prawym przyciskiem myszy na zamówieniu, wybrać opcję "wystaw fakturę zaliczkową do zamówienia" a w kwocie zaliczki wpisać pozostałą kwotę faktury. Wówczas...
Jak wystawić fakturę korektę?
Zastanawiasz się jak wystawić fakturę korektę? Zaznacz przyciskiem myszy w oknie głównym programu fakturę, którą chcemy skorygować, kliknij "Wystaw Fakturę Korektę" (po lewej stronie okna głównego) lub rozwiń pasek pod prawym przyciskiem myszy i wybierz "Wystaw...
Jak na fakturze w walucie wstawić kurs waluty sprzed tygodnia?
Jeżeli potrzebujemy wystawić fakturę z kursem sprzed kilku dni podczas wystawiania dokumentu wybieramy odpowiednią walutę a następnie kilkamy na "plusik" przy kursie. Pojawi się nam okienko z kursami. Jeżeli na liście nie ma interesującego nas dnia wpisujemy w okno...