Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?
Klikamy ‘Nowa faktura’ i na dole okna ‘Dane nabywcy’ zaznaczamy checkbox ‘Dopisz nowego klienta do bazy klientów’.Wówczas każdy dodany abywca zapisze się w kartotece klientów.Inne podobne tematy
Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?
Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać...
Jak aktywować program?
Należy ściągnąć ze strony internetowej www.mega-tech.com.pl odpowiedni program w wersji demo, a następnie wprowadzić poprawne dane firmy. W oknie głównym klikamy na napis "aktywuj program" na czerwonym pasku i:- jeśli posiadamy internet wpisujemy otrzymany mailem i na...