Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Export dokumentów sprzedaży do programu Comarch Optima (XML i TXT)
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Comarch Optima” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów. UWAGA! W WERSJI XML KONIECZNE JEST UZUPEŁNIENIE PÓL „IDENTYFIKATOR KSIĘGOWOŚCI”...
Podczas exportu towarów nie kopiuje mi się kod towaru i numer katalogowy. Dlaczego?
Podczas exportu danych niezależnie od tego czy jest to export klientów czy towarów, kopiowane są wyłącznie te dane które są widoczne. W poniższym przykładzie kolumny które się skopiują podczas exportu to nazwa, jednostka miary i stan. Aby kopiował się jeszcze "kod...
Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?
Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" i z lewego panelu wybrać "pobierz zamówienia". Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji...