Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wyświetlić wszystkie przeterminowane faktury z danego miesiąca?
Abyśmy mogli zobaczyć wszystkie przeterminowane faktury z danego miesiąca musimy odpowiednio ustawić dwa filtry znajdujące się w prawym górnym rogu programu. Pierwszy z nich to filtr ustawiania daty. Tam wybieramy "bieżący miesiąc" albo "niestandardowy zakres dat" i...
Jak stworzyć nowy, edytować lub usunąć istniejący magazyn?
Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Magazyny" -> w zależności od potrzeb wybieramy: dodaj, edytuj lub usuń. Jeden z magazynów może być ustawiony jako domyślny.Inne podobne tematy
Jak wprowadzić zakupiony towar na magazyn?
Towary możemy wprowadzać do magazynu na dwa sposoby: 1. Za pomocą ikony "Zakupy": klikamy "Nowy zakup" i tutaj dodajemy fakturę/rachunek zakupowy (stosujemy jeżeli mamy towar zakupiony od dostawcy). 2. Poprzez moduł "Dokumenty magazynowe": klikamy "Wystaw PZ" lub...