Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wystawić fakturę końcową jeżeli zaliczkowa była wystawiana z zamówienia?
Aby wystawić fakturę końcową z zamówienia musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" kliknąć prawym przyciskiem myszy na zamówieniu, wybrać opcję "wystaw fakturę zaliczkową do zamówienia" a w kwocie zaliczki wpisać pozostałą kwotę faktury. Wówczas...
Jak wystawić fakturę korektę?
Zastanawiasz się jak wystawić fakturę korektę? Zaznacz przyciskiem myszy w oknie głównym programu fakturę, którą chcemy skorygować, kliknij "Wystaw Fakturę Korektę" (po lewej stronie okna głównego) lub rozwiń pasek pod prawym przyciskiem myszy i wybierz "Wystaw...
Jak na fakturze w walucie wstawić kurs waluty sprzed tygodnia?
Jeżeli potrzebujemy wystawić fakturę z kursem sprzed kilku dni podczas wystawiania dokumentu wybieramy odpowiednią walutę a następnie kilkamy na "plusik" przy kursie. Pojawi się nam okienko z kursami. Jeżeli na liście nie ma interesującego nas dnia wpisujemy w okno...