Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?

Pomoc - Konfiguracja programu | 0 komentarzy

Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać “na sztywno”. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” a następnie w zakładkę “ustawienia wydruku”. Następnie wybieramy jeden z dostępnych wydruków i klikamy “edytuj”. Pojawi nam się okno edycji szablonu. W pierwszej kolejności rozszerzamy ramkę “podsumowanie” tak aby na dole zostawić trochę pustego miejsca. Przesuwamy niżej komponenty “wystawił” i “odebrał” robiąc tym samym miejsce na dodatkowy numer konta bankowego. Aby je wstawić najpierw klikamy prawym przyciskiem myszy na “Numer rachunku”, wybieramy “kopiuj” i wklejamy pod tym komponentem. Podobnie robimy z “[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]”. Ostatnim krokiem jest zamienienie napisu “[konBan_nr] [konBan_nazwa] [KonBan_swift]” na numer konta. Prawidłowo utworzony szablon powinien wyglądać następująco:

numery kont bankowych na fakturze

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...