Jak wprowadzić zakupiony towar na magazyn?

Pomoc - Program magazynowy | 0 komentarzy

Towary możemy wprowadzać do magazynu na dwa sposoby:

1. Za pomocą ikony „Zakupy„: klikamy „Nowy zakup” i tutaj dodajemy fakturę/rachunek zakupowy (stosujemy jeżeli mamy towar zakupiony od dostawcy).

2. Poprzez moduł „Dokumenty magazynowe„: klikamy „Wystaw PZ” lub „Wystaw PW„, jeżeli nie mamy faktury (np. sami produkujemy towar, który będziemy sprzedawać).
Możemy ewentualnie w edycji towaru zmienić ilość handlową i wówczas wygeneruje się odpowiedni dokument magazynowy.

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...