Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?

Pomoc - Konfiguracja programu | 0 komentarzy

Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.

Inne podobne tematy

Eksport do „Enova365 – (Format xml)”

Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Enova365” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...

Częściowa wpłata na fakturze

Co zrobić żeby część wpłaty była widoczna na fakturze jako zapłacona a druga część pozostała do zapłaty? Wchodzimy w "Narzędzia Ustawienia" -> "Ustawienia programu" -> "Ustawienia wydruku" -> w polu "Ustawienia wyglądu wydruku faktur" zaznaczamy checkbox...