Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.
Inne podobne tematy
KSeF – jak skonfigurować program do faktur
Krajowy System e-Faktur to kolejna rewolucja, z którą muszą się zmierzyć zarówno przedsiębiorcy, jak i twórcy aplikacji. Nasze programy do faktur zostały rozbudowane o moduł KSeF, dzięki czemu Użytkownicy będą mogli wysyłać dokumenty bezpośrednio do KSeF. Obowiązek...
Wysyłanie maili z programu przez Gmail
Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wysyłania faktury pocztą: przy próbie wysłania pojawia się komunikat
System Error. Code: 87
Parametr jest niepoprawny.
Dzień dobry, problemy techniczne proszę zgłaszać mailowo (pomoc@mega-tech.com.pl) lub telefonicznie (513-253-253 wew.2)