Jak przenieść program na inny komputer?
Dla wersji jednostanowiskowej:
W celu przeniesienia programu na inny komputer dla wersji 2.1.x.x oraz 3.0.x.x. Należy skopiować cały folder MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. dysk zewnętrzny czy pendrive i później z tego nośnika skopiować na drugi komputer.
Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy wszystkie dane zostały prawidłowo przeniesione. W tym celu z kopii katalogu uruchamiamy plik:
- dla programu do faktur będzie to faktura.exe, faktura.lite.exe, faktura.standard.exe lub też faktura.pro.exe
Jeżeli program jest zainstalowany w katalogu „program files” to baza z danymi znajduje się w katalogu użytkownika.
W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się plik z bazą uruchamiamy program, następnie wchodzimy w “Ustawienia programu” i na dole mamy podaną lokalizację bazy danych.
Dla wersji 2.1.x.x
Dla wersji 3.0.x.x
Dla wersji sieciowej:
W pierwszej kolejności musimy sprawdzić jaki kod licencyjny przypisany jest do stanowiska, z którego chcemy przenieść program.
Dla wersji 2.1.x.x
Następnie zapisujemy przypisany kod licencyjny dla danego stanowiska. Przeniesienie programu należy wykonać tak samo jak dla wersji jednostanowiskowej. Po przeniesieniu programu i uruchomieniu, aktywujemy kodem poprzednio zapisanym.
Dla wersji 3.0.x.x
Inne podobne tematy
Dlaczego po wpisaniu w program faktury zakupowej towar nie jest dodawany do magazynu?
Towar może nie być z automatu dodany do magazynu w programie do wystawiania faktur jeżeli w oknie wpisywania faktury zakupowej mamy odznaczony checkbox "wystaw automatycznie dokument PZ" znajdujący się w lewym dolnym rogu okna. Aby PZ były wystawiana automatycznie ten...
Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z: 1. Zainstalowanego programu antywirusowego - najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a...
Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów: 1. Braku ważnej aktualizacji programu - należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację. 2. Niedostępności usługi CEiDG - należy poczekać aż...